Дипломы

• このトピックは空です。
7件の投稿を表示中 - 1,111 - 1,117件目 (全1,117件中)
  • 投稿者
    投稿
  • #1650235 返信
    bitcoin_zlMn
    ゲスト

Ich zocke jetzt seit dem Fruhjahr und ganz ehrlich, ich war anfangs skeptisch, ob so ein Laden mit Krypto uberhaupt was taugt. Uber nen Kumpel drauf gekommen, der schon langer Poker mit Bitcoin spielt, und naja – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Als Spieler aus Deutschland ist das eh ne halbe Wissenschaft, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber dazu gleich mehr.

An Spielen ist ordentlich was los – wurde sagen so 1800 bis 2000 Titel, wenn man alles zusammenzahlt. Die gro?en Namen sind am Start: Play’n GO mit Gates of Olympus und Sweet Bonanza, plus Betsoft und Yggdrasil, ruckelt nichts. Der Live-Bereich ist von Evolution, richtige Croupiers und Kram wie Crazy Time, da bleib ich hangen schon zu oft. Aber gut, das Kernstuck ist fur mich ganz klar das Poker – Poker in Bitcoin eben, dafur bin ich da.

Was den Willkommensbonus angeht: ich hab 100% bis 500 Euro plus 200 Freispiele, nicht alle auf einmal. Das Wagering liegt bei 35x, ist fair genug fur die Branche, aber lest euch die Bedingungen wirklich durch. Ab und zu laufen Freeroll-Turniere und mal nen No-Deposit-Kracher, damit testet man ganz entspannt paar Runden. Die aktuellen Aktionen und Codes schaut euch am besten druben bei [url=https://bitcoinpoker-online.de/apk]bitcoin poker iphone app[/url] an, bevor ihr euch anmeldet, die halten das ganz gut aktuell.

Jetzt zum Nervigen – das Auszahlen. Per Bitcoin gings bei mir richtig schnell, top. Aber als ich mal Neteller probierte, dauerte es langer und die Verifizierung hat genervt. Karten und E-Wallets sind alle da, mal ehrlich der Vorteil von Bitcoin beim Poker ist ja, dass man schnell und ohne Gedons ein- und auszahlt. Mindesteinzahlung lag bei 20€, Registrierung schnell erledigt.

Unterwegs lauft es uberraschend gut – es gibt ne App furs Handy, sonst uber die Seite geht auch alles. Der Chat 24/7 per Chat, die deutschsprachige Hilfe war ok, aber nicht perfekt, zur Not auf Englisch. Lizenztechnisch passt es, das war mir wichtig. Fur deutsche Spieler, die Poker fur Bitcoin antesten mochten – fur mich passts gerade, kann sich ja noch andern.

#1650241 返信
    888starz_jeMt
    ゲスト

لأكون صادق معاكم بقالي فترة بستخدم المنصة دي وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. أكتر نقطة لفتت نظري إن التطبيق خفيف على موبايلي القديم، وتثبيت الملف كان سريع جدًا. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الشغل نضيف لحد دلوقتي.

على مستوى السلوتس الاختيار واسع فعلًا — فوق 3000 لعبة على ما أعتقد. من الشركات الكبيرة عندك Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا بميل ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، ومرة جربت Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، وفيه ناس بتوزع لايف وعروض زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض ينصح يبص على آخر التفاصيل في [url=https://888starz-apk26.com]تنزيل 888[/url] عشان تكون فاهم. عرض الترحيب مش وحش وبيوصل حوالي 500% وكمان دورات مجانية، بس متنسوش الـ wagering لإنه مش قليل وده أكتر حاجة عصبتني.

من ناحية الفلوس فيها اختيارات كتير — Visa و Mastercard متاحين، وكمان Skrill و Neteller، ولو بتحب الكريبتو برضه متاح. أقل إيداع رمزي، والسحب عندي جه في يوم تقريبًا على الـ e-wallet.

التسجيل سهل وسريع، والدعم الفني رد عليّ عربي كمان وده مريح لما احتجت مساعدة. المنصة مرخّصة وعلى الأقل مش موقع مجهول. هفضل مكمّل معاهم بس عايز أقولكم: حدّثوا التطبيق أول بأول عشان متقعوش في نسخ مضروبة.

#1650246 返信
    888starz_kcSi
    ゲスト

لأكون صادق معاكم أنا بلعب هنا من كام شهر وفكرت أقول انطباعي من غير مبالغة. اللي عجبني في الأول إن التطبيق خفيف على موبايلي القديم، والتنزيل تم من غير أي وجع دماغ. مش هقولكم إنه مثالي بس الحكاية ماشية تمام لحد دلوقتي.

من ناحية الكازينو الاختيار واسع فعلًا — تقريبًا 3000 لعبة من اللي شفته. في مطورين محترمين زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا بميل ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، ومرة جربت Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، والكروبيه حقيقيين وعروض زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض الأفضل يشوف على الأكواد الجديدة على [url=https://888starz-apk27.com]برنامج 888starz[/url] قبل ما تسجّل. بونص أول إيداع مش وحش وبيوصل لمبلغ كويس وكمان دورات مجانية، بس متنسوش الـ wagering لإنه مش قليل وده أكتر حاجة عصبتني.

طرق الدفع مناسبة للمصريين — Visa و Mastercard موجودين، وكمان Skrill و Neteller، وفي خيار البيتكوين برضه متاح. أقل إيداع رمزي، والسحب مكانش بطيء للمحافظ الإلكترونية.

التسجيل خلص في دقايق، وخدمة العملاء على الشات لما اتلخبطت في التوثيق. المنصة مرخّصة وده بيطمّن شوية. هفضل مكمّل معاهم بس بنصح: خدوا 888starz apk من موقعهم مباشرة عشان متقعوش في نسخ مضروبة.

#1650248 返信
    888starz_bust
    ゲスト

يا جماعة بصراحة بقالي فترة بستخدم المنصة دي وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. أول حاجة شدتني إن البرنامج مش تقيل على موبايلي القديم، و888starz تحميل ماخدش دقيقتين. مش هقولكم إنه مثالي بس الأداء محترم لحد دلوقتي.

على مستوى السلوتس في كم كبير من الألعاب — فوق 3000 لعبة أو أكتر شوية. في مطورين محترمين زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا بميل ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، وفيه ناس بتوزع لايف وعروض زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض أنا نصيحتي تتفرج على الأكواد الجديدة عند [url=https://888starz-apk28.com]تنزيل 888starz[/url] قبل الإيداع الأول. بونص أول إيداع كان معقول وبيوصل لحد 100% مع فري سبينز، بس متنسوش الـ wagering لإنه مش قليل ودي النقطة اللي مضايقاني.

طرق الدفع فيها اختيارات كتير — Visa و Mastercard متاحين، وكمان Skrill و Neteller، وفي خيار البيتكوين برضه متاح. الإيداع الأدنى صغير، والسحب مكانش بطيء على الـ e-wallet.

التسجيل خلص في دقايق، والدعم الفني رد عليّ عربي كمان وده مريح لما احتجت مساعدة. الترخيص عندهم من كوراساو وعلى الأقل مش موقع مجهول. لسه بلعب لحد دلوقتي بس النصيحة: نزّلوا النسخة الرسمية بس عشان الأمان.

#1650256 返信
    888starz_nwpn
    ゲスト

بصراحة بقالي فترة بستخدم المنصة دي وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. أكتر نقطة لفتت نظري إن البرنامج مش تقيل على موبايلي القديم، والتنزيل ماخدش دقيقتين. مش هقولكم إنه مثالي بس الأداء محترم لحد دلوقتي.

على مستوى السلوتس في كم كبير من الألعاب — حوالي 3000 لعبة من اللي شفته. من الشركات الكبيرة عندك Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا بميل ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، والموزعين ناس فعلًا وألعاب شوز زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض ينصح يبص على آخر التفاصيل عند [url=https://888starz-apk29.com]تنزيل برنامج 888starz[/url] عشان تكون فاهم. عرض الترحيب مش وحش وبيوصل لمبلغ كويس مع فري سبينز، بس اقروا شروط المراهنة لإنه بيوصل x40 ودي النقطة اللي مضايقاني.

من ناحية الفلوس مريحة لينا في مصر — Visa و Mastercard متاحين، وكمان Skrill و Neteller، وللي بيتعامل بالعملات الرقمية برضه متاح. أقل إيداع رمزي، وطلبت فلوسي ووصلت بسرعة للمحافظ الإلكترونية.

عمل أكونت سهل وسريع، وخدمة العملاء طول اليوم لما احتجت مساعدة. المنصة مرخّصة وده بيطمّن شوية. لسه بلعب لحد دلوقتي بس عايز أقولكم: نزّلوا النسخة الرسمية بس عشان متقعوش في نسخ مضروبة.

#1650261 返信
    bitcoin_vgMn
    ゲスト

Also ich spiele jetzt seit gut vier Monaten und muss ehrlich sagen, zu Beginn hatte ich meine Zweifel, ob so ein Laden mit Bitcoin uberhaupt was taugt. Uber nen Kumpel da reingerutscht, der schon langer Poker mit Bitcoin spielt, und tja – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Grade fur deutsche Spieler ist das ohnehin nicht immer easy, was Ein- und Auszahlungen angeht, dazu spater.

An Spielen wird einem nicht langweilig – so grob uber 1500 Spiele, wenn man alles zusammenzahlt. Die bekannten Studios sind alle dabei: Pragmatic Play mit Gates of Olympus und Sweet Bonanza, dazu Book of Dead, lauft flussig. Die Live-Ecke kommt von Evolution, echte Dealer und den Gameshows, da bleib ich hangen schon zu oft. Und klar, das Herz ist fur mich nun mal der Pokerbereich – Poker in Bitcoin eben, dafur bin ich da.

Beim Bonus: ich hab einen 100%-Bonus bis 500€ plus rund 200 Free Spins, gestuckelt uber paar Tage. Der Umsatz betragt x35, ist fair genug ehrlich gesagt, schaut euch das Kleingedruckte durch. Es gibt sogar Freeroll-Turniere und mal was ohne Einzahlung, da holt man sich ganz entspannt das Ganze. Was gerade an Promos lauft schaut euch am besten direkt bei [url=https://bitcoinpoker-online.de/de-de]online poker bitcoin[/url] falls ihrs genau wissen wollt, lohnt sich.

Nicht alles ist Gold – die Auszahlung. Uber Bitcoin lief es richtig schnell, top. Als ich einmal uber Skrill wollte, zog sich das und der KYC-Kram zog sich. Die ublichen Zahlwege gehen alle, aber ganz ehrlich der ganze Sinn ist ja, dass es eben schneller und anonymer geht. Mindesteinzahlung waren 20 Euro, Registrierung schnell erledigt.

Unterwegs lauft es uberraschend gut – ne eigene App gibts fur beide Systeme, und im Browser geht auch alles. Der Kundendienst ist rund um die Uhr erreichbar, Deutsch ging ok, aber nicht perfekt, auf Englisch lief es rund. Zur Lizenz ist es transparent, darauf achte ich. Fur deutsche Spieler, die Poker fur Bitcoin antesten mochten – ich zock weiter, schaun wir mal.

#1650345 返信
    bitcoin_wzSi
    ゲスト

Ich zocke jetzt seit gut vier Monaten und ganz ehrlich, ich war anfangs skeptisch, ob so ein Laden mit Krypto uberhaupt was taugt. Durch nen Bekannten aus dem Forum dort gelandet, der schon langer Poker mit Bitcoin spielt, und tja – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Als Spieler aus Deutschland ist das ohnehin nicht immer easy, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber dazu gleich mehr.

Was die Auswahl angeht gibts echt genug zu tun – wurde sagen so 1800 bis 2000 Spiele, wenn man alles zusammenzahlt. Die ublichen Verdachtigen sind naturlich vertreten: NetEnt mit dem ganzen Kram, dazu Book of Dead, das lauft alles rund. Der Live-Kram ist von Evolution, richtige Croupiers und Kram wie Crazy Time, da bleib ich hangen gerne mal zu lange. Was mich eigentlich halt, das Kernstuck ist fur mich ganz klar das Poker – Poker in Bitcoin eben, darum gehts mir ja.

Beim Bonus: ich hab die ublichen 100% obendrauf und dazu Freispiele, verteilt uber mehrere Tage. Der Umsatz betragt x35, geht klar im Vergleich, schaut euch die Bedingungen wirklich durch. Es gibt sogar kostenlose Turniere fur lau, so kann man antesten risikofrei paar Runden. Die neuesten Angebote findet ihr am besten uber [url=https://onlinebitcoinpoker.de/de-de]poker in bitcoin[/url] an, bevor ihr euch anmeldet, die halten das ganz gut aktuell.

Jetzt zum Nervigen – die Auszahlung. Per Bitcoin gings bei mir richtig schnell, da kann ich nicht meckern. Aber als ich mal uber Skrill wollte, zog sich das und der KYC-Kram zog sich. Karten und E-Wallets sind alle da, aber ganz ehrlich der Witz an der Sache ist, dass man schnell und ohne Gedons ein- und auszahlt. Min-Deposit so um die 20 Euro, Konto anlegen ging in funf Minuten.

Mobil laufts sauber – App ist vorhanden furs Handy, und im Browser geht auch alles. Der Support ist rund um die Uhr per Chat, Deutsch ging ok, aber nicht perfekt, auf Englisch lief es rund. Lizenztechnisch ist alles sauber dokumentiert, das check ich immer. Fur deutsche Spieler, die mal Poker mit Bitcoin reinschnuppern wollen – ich bleib erstmal dabei, schaun wir mal.

7件の投稿を表示中 - 1,111 - 1,117件目 (全1,117件中)
返信先: Дипломыで#1640566に返信
あなたの情報: