веб-сайте

• このトピックは空です。
5件の投稿を表示中 - 631 - 635件目 (全635件中)
  • 投稿者
    投稿
  • #1651871 返信
    888starz_mhst
    ゲスト

طيب أنا لسه حوالي 4 شهور بلعب على المنصة دي وقلت أكتب تجربتي بما إن الموضوع بيتكرر هنا. أكتر حاجة عجبتني إن كتالوج السلوتس كبير بشكل مش طبيعي — فوق 7000 لعبة على ما أظن، والمزودين محترمين. Pragmatic Play موجودة بقوة وكمان NetEnt وPlay’n GO.

بالنسبالي مدمن سويت بونانزا، وصاحبي مش بيسيب Book of Dead. اللي جربته الفترة اللي فاتت كانت ألعاب Big Time Gaming وعجبتني صراحة. بس اللي بيضايقني إن فلترة الألعاب بطيء شوية لما تفتح كل الأقسام.

جزئية الـlive أحسن حاجة عندهم — Evolution هي اللي وراه، كروبيهات حقيقيين والجودة عالية حتى على النت المصري. Crazy Time بالذات إدمان بصراحة، وكمان فيه ديلرز بيتكلموا عربي وده مريح. بالنسبة لـ عرض الترحيب فهو منحة 100% على أول إيداع بالإضافة لـ 150 سبين مش كلها مرة واحدة، وشرط المراهنة ×35 وأنا شايفه عادل نسبيًا. شوف الشروط بالظبط من [url=https://888starz-apk20.com]888starz app[/url] لو ناوي تبدأ لأنها بتتغير.

فتح الحساب مش معقد، وأقل إيداع صغير — من 1 دولار تقريبًا. الدفع متاح بـ فيزا وماستركارد، سكريل ونتلر، وكريبتو وده اللي بستخدمه أنا. السحبة اللي فاتت وصل في ساعتين بالـكريبتو، بس بالفيزا استنيت يومين.

بخصوص الأندرويد شغال تمام — تحميل 888starz للاندرويد من الموقع الرسمي وده طبيعي في مواقع الرهان. التحديث بيتحدث لوحده وده مريح. الدعم شغال طول الوقت بس ساعات بيردوا بإنجليزي الأول. الترخيص من كوراساو وده مش أفضل ترخيص في الدنيا بس مقبول، يعني خليك واعي وحط ليمت لنفسك.

#1651890 返信
    888starz_koMi
    ゲスト

يعني أنا لسه تقريبًا نص سنة بجرب على الموقع ده وقلت أكتب تجربتي بدل ما الناس تسأل في الخاص. أول حاجة إن كتالوج السلوتس مرعب فعلًا — فوق 7000 لعبة على ما أظن، والمزودين محترمين. براجماتيك موجودة بقوة ووطبعًا Play’n GO وNetEnt.

أنا شخصيًا بقعد أطحن في سويت بونانزا، وواحد صاحبي عايش على Book of Dead. اللي جربته الفترة اللي فاتت كان سلوتس Betsoft وعجبتني صراحة. لكن اللي بيضايقني إن البحث جوه التطبيق بطيء شوية لما تفتح كل الأقسام.

قسم الـlive أحسن حاجة عندهم — Evolution مشغلاه، كروبيهات حقيقيين والستريم مستقر حتى لما النت بيبوظ شوية. Crazy Time بالذات بتاخد وقت طويل، وفيه ديلرز بيتكلموا عربي وده مريح. على فكرة في بونص أول إيداع هو منحة 100% على أول إيداع بالإضافة لـ شوية فري سبينز مش كلها مرة واحدة، وشرط المراهنة حوالي 35 مرة وده معقول. شوف التفاصيل المحدثة على [url=https://apaarid.in]تنزيل برنامج 888[/url] لو ناوي تبدأ لأنها بتتغير.

فتح الحساب مش معقد، والحد الأدنى للإيداع صغير — حوالي 50 جنيه. الإيداع والسحب متاح بـ كروت البنوك، Skrill وNeteller، وعملات رقمية وأنا بفضلها صراحة. السحبة اللي فاتت جالي في نفس اليوم بالـكريبتو، إنما بالتحويل البنكي أخد يومين تلاتة.

على الموبايل الوضع كويس — تحميل 888starz للاندرويد مش من جوجل بلاي وده طبيعي في مواقع الرهان. النسخة الجديدة بيجيلك إشعار ومفيش لخبطة. السبورت شات مباشر 24 ساعة وأحيانًا الرد الأول بيكون قالب جاهز. الرخصة من كوراساو وده مش أفضل ترخيص في الدنيا بس مقبول، يعني خليك واعي وحط ليمت لنفسك.

#1651963 返信
    888starz_gbmr
    ゲスト

طيب بقالي حوالي 4 شهور بلعب على الموقع ده وقلت أكتب تجربتي بما إن الموضوع بيتكرر هنا. أول حاجة إن كتالوج السلوتس ضخم — فوق 7000 لعبة بالتقريب، والجودة مش وحشة زي مواقع تانية. Pragmatic Play ليها نصيب الأسد وكمان NetEnt وYggdrasil.

بالنسبالي مدمن سويت بونانزا، وصاحبي مش بيسيب Book of Dead. اللي جربته الفترة اللي فاتت كان سلوتس Betsoft ومش بطالة. لكن اللي بيضايقني إن السيرش بطيء شوية لما تكون الألعاب كتير.

الـlive أحسن حاجة عندهم — إيفوليوشن هي اللي وراه، ديلرز بني آدمين والجودة عالية حتى بالإنترنت بتاعنا هنا. كريزي تايم بالذات مسلية جدًا، ووموجود طاولات عربي ودي نقطة كويسة. على فكرة في بونص أول إيداع بيكون مضاعفة أول شحن و 150 لفة مجانية بتيجي على دفعات، والـwagering حوالي 35 مرة وأنا شايفه عادل نسبيًا. شوف آخر العروض والأكواد من [url=https://888starz-apk19.com]استار888[/url] قبل ما تودع أي حاجة لأنها بتتغير.

التسجيل مش معقد، وأقل إيداع صغير — مبلغ رمزي. الدفع بيدعم فيزا وماستركارد، Skrill وNeteller، وعملات رقمية وأنا بفضلها صراحة. آخر سحب جالي في نفس اليوم بالـبيتكوين، بس بالفيزا استنيت يومين.

على الموبايل الوضع كويس — تحميل 888starz للاندرويد مش من جوجل بلاي وده طبيعي في مواقع الرهان. 888starz تحديث بيجيلك إشعار وده مريح. خدمة العملاء شات مباشر 24 ساعة بس ساعات بيردوا بإنجليزي الأول. الرخصة كوراساو وده اللي متعارف عليه في المنطقة، فمتحمسش وتحط أكتر من قدرتك.

#1652031 返信
    bitcoin_sjSi
    ゲスト

Ich zocke jetzt seit gut vier Monaten und um ehrlich zu sein, am Anfang war ich echt skeptisch, ob so ein Laden mit Bitcoin uberhaupt was taugt. Uber nen Kumpel dort gelandet, der seit uber einem Jahr bitcoin online poker spielt, und tja – hangen geblieben bin ich am Ende doch. Als Spieler aus Deutschland ist das sowieso ne halbe Wissenschaft, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber gut.

Was die Auswahl angeht wird einem nicht langweilig – so grob irgendwas um die 2000 Titel, alles in allem. Die gro?en Namen sind alle dabei: Pragmatic Play mit dem ganzen Kram, dazu Book of Dead, ruckelt nichts. Der Live-Kram kommt von Evolution, richtige Croupiers und Kram wie Crazy Time, da versacke ich abends schon zu oft. Was mich eigentlich halt, das Kernstuck ist fur mich nun mal der Pokerbereich – Poker in Bitcoin eben, dafur bin ich da.

Beim Bonus: es gab bei mir 100% bis 500 Euro plus 200 Freispiele, verteilt uber mehrere Tage. Das Wagering ist 35-fach, ist fair genug im Vergleich, schaut euch die Bedingungen wirklich durch. Es gibt sogar Freerolls fur lau, da holt man sich ganz entspannt paar Runden. Was gerade an Promos lauft schaut euch am besten direkt bei [url=https://btc-poker.de/bitcoin-poker-rooms]online poker rooms that accept bitcoin deposits[/url] falls ihrs genau wissen wollt, ist meist aktueller als der Support.

Jetzt zum Nervigen – Withdrawals. Mit Krypto war es richtig schnell, da kann ich nicht meckern. Als ich einmal die Karte nutzen wollte, hats zwei Tage gedauert und die Verifizierung war nervig. Karten und E-Wallets sind alle da, unterm Strich der Witz an der Sache ist, dass keiner gro? mitliest. Kleinster Einsatz lag bei 20€, Anmeldung schnell erledigt.

Mobil laufts sauber – ne eigene App gibts fur Android und iPhone, und im Browser geht auch alles. Der Chat 24/7 uber Live-Chat, Deutsch ging ok, aber nicht perfekt, englisch ging aber immer. Was die Regulierung angeht passt es, darauf achte ich. Fur deutsche Spieler, die Poker fur Bitcoin antesten mochten – ich bleib erstmal dabei, kann sich ja noch andern.

#1652121 返信
    bitcoin_khmi
    ゲスト

Ich zocke jetzt seit dem Fruhjahr und ganz ehrlich, am Anfang war ich echt skeptisch, ob so ein Laden mit Coins uberhaupt was taugt. Uber nen Kumpel dort gelandet, der seit Ewigkeiten bitcoin online poker spielt, und tja – hangen geblieben bin ich trotzdem. Als Spieler aus Deutschland ist das eh nicht immer easy, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber gut.

Was die Auswahl angeht ist ordentlich was los – wurde sagen irgendwas um die 2000 Titel, wenn man alles zusammenzahlt. Die ublichen Verdachtigen sind naturlich vertreten: Play’n GO mit Gates of Olympus und Sweet Bonanza, Book of Dead, lauft flussig. Die Live-Ecke kommt von Evolution, richtige Croupiers und Kram wie Crazy Time, da bleib ich hangen schon zu oft. Was mich eigentlich halt, das eigentliche Ding ist fur mich halt der Pokertisch – Poker in Bitcoin eben, deswegen bin ich hier.

Was den Willkommensbonus angeht: angeboten wurden mir 100% bis 500 Euro plus 200 Freispiele, gestuckelt uber paar Tage. Der Umsatz betragt x35, ist fair genug im Vergleich, schaut euch die Bedingungen wirklich durch. Es gibt sogar Freerolls fur lau, da holt man sich risikofrei das Ganze. Was gerade an Promos lauft findet ihr am besten direkt bei [url=https://bitcoin-poker-online.de/bitcoin-poker-bonus]bitcoin poker free[/url] falls ihrs genau wissen wollt, die halten das ganz gut aktuell.

Kommen wir zum Kritikpunkt – Withdrawals. Per Bitcoin gings bei mir fix, echt sauber. Aber als ich mal die Karte nutzen wollte, zog sich das und der KYC-Kram zog sich. Visa, Mastercard, Skrill, Neteller klappen, aber ganz ehrlich der Witz an der Sache ist, dass es eben schneller und anonymer geht. Kleinster Einsatz so um die 20 Euro, Registrierung ging in funf Minuten.

Am Handy lauft es uberraschend gut – es gibt ne App fur beide Systeme, und im Browser geht auch alles. Der Kundendienst ist rund um die Uhr erreichbar, die deutschsprachige Hilfe war etwas holprig, auf Englisch lief es rund. Lizenztechnisch passt es, das war mir wichtig. Fur deutsche Spieler, die Poker fur Bitcoin antesten mochten – ich bleib erstmal dabei, mal sehen wie lange.

5件の投稿を表示中 - 631 - 635件目 (全635件中)
返信先: веб-сайтеで#1640590に返信
あなたの情報: